MoonGate - Polski Serwer Ultima Online, Valheim, Legends of Aria, World of Warcraft, ArcheAge, Conan Exiles
Skip

Rozwój Rubieży: część druga

Pozdrawiamy Was Celadorczycy!

Cieszymy się, że możemy podzielić się informacjami o niesamowitych postępach w nadchodzącym wydaniu PR11: Outlands. Rubieże stają się naprawdę wyjątkowym lądem i jesteśmy gotowi zaprezentować Wam dwa nowe interesujące miejsca: Drzewo Wisielców i Nekropolię. Uchylimy również rąbka tajemnicy, jak Gracze będą mogli używać nowej umiejętności Nekromancji, aby eksperymentować z nowymi stylami gry, wykorzystując moc nieumarłych.

Tworzenie świata: Nekropolia i Drzewo Wisielców

Na Rubieżach będziecie mogli znaleźć kilka ciekawych miejsc, ale spośród wszystkich najbardziej połączonych tematycznie na wyróżnienie zasługuje Drzewo Wisielców i Nekropolia. Nekropolia, to rozległy obszar, niegdyś stare więzienie, pospiesznie przekształcone w masowy grobowiec, wykorzystywany do czasu, w którym zmarli zaczęli ponownie powstawać.

Drzewo Wisielców można znaleźć wzdłuż linii kolejowej prowadzącej do Nekropolii; dawno temu więźniowie byli przewożeni w drodze do więzienia, a kiedy zmarli ponownie powstali, podejrzani o nekromancję zostali powieszeni na jego gałęziach – niezależnie od ich faktycznej winy.

Zamieszczone powyżej renderowania i sceny prac w toku pokazują, jak wyglądają zasoby podczas programowania lub jak mogą być montowane w silniku. Gdy zasoby przejdą rundy opinii i iteracji, następnym krokiem jest zintegrowanie ich z grą.

Projekt: klasa nekromanty

Klasa Nekromanty jest bardzo oczekiwana przez Graczy Legends of Aria już od dłuższego czasu. Wszyscy jesteśmy niezmiernie podekscytowani tym, że zostanie ona wprowadzona do świata gry w ramach aktualizacji dodającej Rubieże.

Klasa Nekromanty będzie niezwykle zorientowana na stronników, a stwory tego rodzaju będą zapewniać klasie duży potencjał obrażeń, ale co równie ciekawe, będą stanowić także łatwy do opanowania surowiec. Nekromanci zaczną od umiejętności przywołania podstawowego typu stronników, których będzie można „ulepszyć” poprzez przekazywanie przez nekromantę swojej esencję na stronnika. W istocie mamy na myśli życie. Nekromanci nie będą mieli tradycyjnej puli many / energii, ale zamiast tego będą używać swojej siły życiowej jako podstawowego zasobu do rzucania zaklęć i ulepszania stworów.

Te podstawowe stwory będą mogły zostać ulepszone, aby wypełniać określone role, których Nekromanta może potrzebować w danym momencie, takie jak stronnik zadający obrażenia wręcz, dystansowe i magiczne, a także stwory, które mogą aktywnie drwić z wrogów. Nie przywiązuj się jednak do swoich sługusów, ponieważ nekromanta ma wiele ścieżek do ich pozbycia się w zamian za siłę obronną i ofensywną.

Gracze, którzy chcą osiągnąć sukces w klasie nekromancji, będą musieli nauczyć się umiejętnie żonglować tworzeniem i konsumpcją swoich stronników, a także własnymi pulami zdrowia. Jak wspomniano powyżej, zestaw narzędzi Nekromanty opiera się na ich puli zdrowia jako sposobie przywoływania stworów i rzucania zaklęć, ale dodatkowo moc ich umiejętności jest bezpośrednio związana z ilością pozostałego zdrowia nekromanty. Chociaż nadal prowadzone są wewnętrzne testy, a niektóre aspekty Nekromanty mogą zmienić ostateczny kształt, uważamy, że ta klasa pozwoli zarówno weteranom, jak i początkującym graczom, znaleźć przyjemne wyzwanie.

Płynny i stały postęp

Cytadela skupia aktualnie uwagę na tworzeniu najlepszego możliwego contentu na Rubieżach i udostępniać będzie kolejne aktualizacje w miarę postępów w rozwoju tego, nowego regionu (budowy dodatkowych interesujących miejsc, w tym Kamieniołomu Nieumarłych, Cmentarza Kości i nie tylko). Ponadto zespół projektantów koncentruje się na umiejętnościach przywołańców i ulepszeniu magii po zakończeniu rozwoju Nekromanty.

Bądź na bieżąco z przyszłymi aktualizacjami dotyczącymi rozwoju gry w nadchodzących tygodniach, mając oczy stale zwrócone na MMOGspot.com 🙂

Post your comment

Facebook X / Twitter Pinterest